Ön Bilgilendirme Formu

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

1. TARAFLAR

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ("Sözleşme"), Öğrenci ve Acente arasında aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde elektronik ortamda kurulmuştur. Öğrenci ve Acente, Sözleşme kapsamında birlikte “Taraflar”, ayrı ayrı “Taraf” olarak anılacaktır.

2. TANIMLAR

Sözleşme’nin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir.

ÖĞRENCİ

:

:İşbu sözleşmeyi imzalayarak Work and Travel programının bir kültürel değişim programı olduğunu, bir gezi ya da dil eğitimi programı olmadığını , Amerika'da yerleşeceği iş yerinde iş sözleşmesinde yazılı olan görev ve yükümlülüklerini yerine getireceğini taahhüt eden gerçek kişidir

Elektronik Ticaret Aracı Hizmet Sağlayıcı

:

Oluşturduğu sistem ile Acente’nın Hizmet’i satışa sunduğu Platform’u işleten ve Acente adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık eden ……………………..i,

Ön Bilgilendirme Formu

:

Sözleşme kurulmadan ya da buna karşılık herhangi bir teklif Öğrenci tarafından kabul edilmeden önce Öğrenci’yı Yönetmelik’te belirtilen asgari hususlar konusunda bilgilendirmek için hazırlanan formu,

Acente

:

Work and Travel programı kapsamında Amerika'da bulunan partner sponsor kurumla ortak çalışır. ÖĞRENCİNİN sponsor tarafından istenen evraklarını düzenler ve hazırlar. ÖĞRENCİNİN Work and Travel programına uygun olan işe yerleştirilmesinde ve resmi evraklarının getirtilmesinde aracı olur. ÖĞRENCİNİN vize başvuru formlarının hazırlanması sürecinde danışmanlık yapar.

Sponsor

:

Amerikan Dışişleri Bakanlığı tarafından Work and Travel kapsamına uygun bulunmuş ve kabul edilmiş olan işlerin yasal çalışma izinlerini (DS-2019 Belgesi) ve ÖĞRENCİNİN Amerika'daki çalışma süresi boyunca geçerli olacak olan sağlık sigortasını ACENTE aracılığıyla ÖĞRENCİYE sağlar.

Yönetmelik

:

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni ifade eder.

3. ACENTE, ÖĞRENCİ VE ELEKTRONİK TİCARET ARACI HİZMET SAĞLAYICI

ÖĞRENCİ BİLGİLERİ

Teslim Edilecek Kişi T.C.

:

 

Telefon

:

 

Faks

:

 

E-posta/Kullanıcı Adı

:

 

ACENTE BİLGİLERİ

ACENTE Ticaret Unvanı / Adı ve Soyadı

:

 

ACENTE Adresi

:

 

ACENTE Mersis Numarası

:

 

ACENTE Vergi Kimlik Numarası

:

 

ACENTE Telefonu

:

 

ACENTE Faks Numarası

:

 

ACENTE KEP ve E-posta Bilgileri

:

 

 

 

4.  HİZMET BİLGİLERİ

Work and Travel programı kapsamında Amerika'da bulunan partner sponsor kurumla ortak çalışır. ÖĞRENCİNİN sponsor tarafından istenen evraklarını düzenler ve hazırlar. ÖĞRENCİNİN Work and Travel programına uygun olan işe yerleştirilmesinde ve resmi evraklarının getirtilmesinde aracı olur. ÖĞRENCİNİN vize başvuru formlarının hazırlanması sürecinde danışmanlık yapar.

6.2.STANDART ÖDEME: ÖĞRENCİNİN önkayıt ücretini ödedikten sonra geri kalan ödemesini iş sözleşmesini imzaladığı günü takip eden 7 iş gün içerisinde tamamladığı ödeme seçeneğidir.

VİZEDEN SONRA ÖDEME: ÖĞRENCİNİN önkayıt ücretini ödedikten sonra toplam program ücretinin yarısını iş sözleşmesini imzaladığı günü takip eden 7 iş günü içerisinde, kalan diğer yarısını da vize onayını aldığı günü takip eden 7 iş günü içerisinde tamamladığı ödeme seçeneğidir.

 *Sözleşme ve ilgili mevzuat hükümlerinde yer alan istisnalar saklıdır.
**Belirtilen süre teslimatın taahhüdü değildir

Teslim Şartları ürün sayfasında belirtildiği şekilde uygulanacaktır.

*Sözleşme ve ilgili mevzuat hükümlerinde yer alan istisnalar saklıdır.
**Belirtilen süre teslimatın taahhüdü değildir, satıcı tarafından kargo şirketine teslim edilme süresini ifade eder.

4.3 SÖZ KONUSU HİZMET BEDELİ, ACENTE ADINA, ÖĞRENCİ’DAN TAHSİL EDİLMEKTEDİR.

7. ÖĞRENCİ

7.1. İşbu sözleşmeyi imzalayarak Work and Travel programının bir kültürel değişim programı olduğunu, bir gezi ya da dil eğitimi programı olmadığını , Amerika'da yerleşeceği iş yerinde iş sözleşmesinde yazılı olan görev ve yükümlülüklerini yerine getireceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.2. Amerika Birleşik Devletleri'nde Mayıs/Ekim 2024 tarihleri arasında Work And Travel programına katılacak olan ÖĞRENCİ,Amerika Birleşik Devletleri Federal ve Eyalet kanunlarına, İşyeri ve Konaklama kurallarına ve aynı zamanda SPONSOR ile ACENTENİN yazılı kurallarına uymak zorundadır. ÖĞRENCİ bu kural ve yasalardan birine veya tamamına uymaz ve/veya kuralları ihlal eden davranışlar sergilerse; kendisine e-mail ile ihbar yapılarak program ile ilişkisi kesilir, vizesi iptal edilir ve ülkesine geri dönmesi istenir. ÖĞRENCİ bu durumu peşinen kabul etmiş sayılır. Böyle bir durumda, ÖĞRENCİ ne ABD'deki SPONSORDAN ne de ACENTEDEN herhangi bir talepte bulunmayacağını, bu haklarından ileriye dönük ve kesin olarak feragat ettiğini beyan, kabul, ve taahhüt eder.

7.3- ÖĞRENCİ vize başvurusu esnasında, DS-2019 belgesinde yer alan işyerinde ve belirtilen tarihler arasında çalışacağınıkonsolosluğa beyan eder. ÖĞRENCİNİN programı başladıktan sonra, işveren tarafından iş sözleşmesinde belirtilen şartlar yerine getirildiği sürece, ÖĞRENCİ herhangi bir iş değişikliği talep edemeyeceğini beyan, kabul ve taahhüt eder.

7.4- ÖĞRENCİ başvuru esnasında ACENTENİN yönlendirmesi sonucunda eyalet, şehir, iş ve konaklama tercihi yapabilir. Ancak tüm tercihlerinin gerçekleşmesi mümkün olmayabilir. Bu durumda ÖĞRENCİ, ACENTE tarafından sunulan eyalet, şehir, iş ve konaklama seçeneklerini değerlendirir. Kabul etmediği takdirde işbu sözleşmenin İPTAL koşulları uygulanır.

7.5-ACENTE, ÖĞRENCİYE iş teklifi sunmak zorundadır. Eğer ÖĞRENCİYE 15.06.2024 tarihine kadar ACENTEDENKAYNAKLI BİR NEDENLE iş teklifi sunulmaz ise ÖĞRENCİNİN ACENTEYE ödediği tüm ücretler ÖĞRENCİYE eksiksiz bir şekilde iade edilir.

7.6- ÖĞRENCİ, ACENTENİN kendisinden istediği belgeleri, işbu sözleşmenin imzalanmasını takiben en geç 7 gün içindeeksiksiz olarak teslim etmek ve e-maillerini sürekli kontrol etmek zorundadır. Aksi takdirde oluşabilecek tüm sorunlardan ÖĞRENCİ kendisinin sorumlu olduğunu beyan, kabul ve taahhüt eder.

7.7- Vize randevusunun alınması ÖĞRENCİNİN sorumluluğundadır. Herhangi bir sebeple uygun randevu tarihi bulunamamasından ACENTE sorumlu olmayacaktır ve işbu sözleşmenin İPTAL koşulları uygulanacaktır.

7.8. İş yerleştirmesi aşamasında ACENTE tarafından ÖĞRENCİYE iletilen iş sözleşmesini, ÖĞRENCİ 7 iş günü içerisinde kabul etme ya da geçerli bir sebeple reddetme hakkına sahiptir. ÖĞRENCİ, işi kabul etmesi durumunda seçmiş olduğu ödeme planına bağlı kalarak, ödemesini gönderilen iş sözleşmesini imzalamış olduğu tarihten itibaren 7 iş günü içerisinde ACENTEYE yapması gerekir. İş yerleştirmesinden sonraki hizmetler belirtilen ücretlerin ödenmesi şartı ile devam eder. Ödemenin geç yapılmasından dolayı doğacak gecikmelerden ÖĞRENCİ sorumludur. ACENTE ödemesini geciktiren ÖĞRENCİNİN programını iptal etme ve 8.2.Maddede belirtilen iptal koşullarını uygulama hakkını saklı tutar. ÖĞRENCİ bu durumu peşinen beyan, kabul ve taahhüt eder.

7.9- ÖĞRENCİ hakkında gerektiğinde ABD Konsolosluğu veya ilgili ABD makamları resmi güvenlik soruşturması yapabilir. ÖĞRENCİNİN DS-2019 formunda belirtilen program başlangıç tarihine kadar veya işverenden gelecek yazılı tarih değişikliğine kadar bu süreyi beklemesine izin verilebilir. Bu süreye kadar sonuçlanmayan soruşturma nedeniyle, ÖĞRENCİ vize reddi almış kabul edilir. Buna rağmen ÖĞRENCİ güvenlik soruşturmasını bahane ederek programı erken iptal ederse SPONSOR ve ACENTE ÖĞRENCİYE hiçbir şekilde ücret iadesi yapmaz.

7.10- ÖĞRENCİ hiçbir durumda bu sözleşmeyi ve ACENTEYE ait özel ve gizli bilgileri, yazılı veya görsel medyaya (internet, TV,dergi, radyo, gazete, özel söyleşiler vb.) veremez. ACENTENİN ticari faaliyetlerini zedeleyecek ve/veya küçük düşürecek şekilde kesinlikle kullanamaz. Aksi durumda ACENTENİN gerek KVKK gerekse de mevzuat gereği cezai ve hukuki tüm hakları saklıdır.

7.11. Öğrenci, Sözleşme konusu bedeli ödemekle yükümlü olup, herhangi bir nedenle Sözleşme konusu bedelin ödenmemesinin ve/veya Banka kayıtlarında iptal edilmesinin Acente’nın Hizmet yükümlülüğü ile Sözleşme’den kaynaklanan sair yükümlülüklerinin sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Öğrenci, herhangi bir sebeple Banka tarafından başarısız kodu gönderilen ancak buna rağmen Banka tarafından Acente’ya yapılan ödemelere ilişkin olarak, Acente’nın herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.12. Öğrenci, hizmete başlanmasından sonra Öğrenci’ye ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda Sözleşme konusu bedelin ilgili Banka tarafından Acente’ya ödenmemesi halinde, Acente hizmeti durdurma hakkı olup,  yaptığı tüm masraflar ve danışmanlık Öğrenci’ya ait olacaktır. 

7.13. Sözleşme kapsamında herhangi bir nedenle Öğrenci’ya bedel iadesi yapılması gereken durumlarda, Öğrenci, ödemeyi kredi kartı ile yapmış olması halinde, Acente tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından Öğrenci hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 (iki) ile 3 (üç) haftayı bulabileceğini, bu tutarın Acente tarafından Banka’ya iadesinden sonra Öğrenci’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen Banka işlem süreci ile ilgili olduğunu ve olası gecikmelerde Banka’nın sorumlu olduğunu ve bunlar için DSM’yi ve Acente’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.14. Öğrenci ile hizmet alımı esnasında kullanılan kredi kartı hamilinin aynı kişi olmaması veya Hizmet’in Öğrenci’ya tesliminden evvel, siparişte kullanılan kredi kartına ilişkin güvenlik açığı tespit edilmesi halinde, kredi kartı hamiline ilişkin kimlik ve iletişim bilgilerini, hizmet alımında kullanılan kredi kartının bir önceki aya ait ekstresini yahut kart hamilinin Banka’dan kredi kartının kendisine ait olduğuna ilişkin yazıyı ibraz etmesini Öğrenci’dan talep edilebilecektir. Öğrenci’nın talebe konu bilgi/belgeleri temin etmesine kadar geçecek sürede hizmet dondurulacak olup, söz konusu taleplerin 24 (yirmidört) saat içerisinde karşılanmaması halinde ise Acente, hizmeti iptal etme hakkını haizdir.

8- ACENTE HİZMETLERİ - İPTAL KOŞULLARI – VİZE REDDİ - GERİ İADELER

8.1- ACENTE aşağıda başlıkları ve detayları belirtilmiş hizmetleri öğrencinin gerekli koşulları sağlaması şartı ile vermeyi taahhüt eder.

8.1.a- Kayıt Hizmetleri; Program danışmanlığı, kayıt formlarının oluşturulması, gerektiği durumlarda tercüme hizmetleri, İngilizce mülakat yapılması, ABD'deki SPONSORDA ÖĞRENCİ için slot (yer) ayrılması.

8.1.b- İş Yerleştirmesi; Sponsor ve/veya işveren ile mülakat ayarlanması. En az 1 iş teklifi sunulması. 8.1.c- Çalışma İzni (DS2019); İş teklifini kabul eden ve program ücretini tamamlayan öğrencilerin, ABD deki sponsor firma aracılığı ile öğrenci adına DS 2019 belgesinin çıkartılması ve öğrenciye ulaştırılması.

8.2- ÖĞRENCİ tarafından gerçekleştirilen iptallerde uygulanacak iptal ücreti, iptal aşamasına kadar alınmış olan hizmetlere (8.1.madde de açıklanan) bağlı kalınarak aşağıdaki gibi uygulanır;

8.2.a- İlk kayıt gününden sonraki 7 gün içinde kaydını iptal eden ÖĞRENCİYE, hiçbir danışmanlık hizmetinden faydalanmamışsa ödediği ön kayıt ücreti kesinti yapılmaksızın iade edilir. ÖĞRENCİ 7 günden sonra yapılacak olan iptallerde 750$ iptal ücreti öder veya ödediği ücretten 750$ kesinti yapılarak, arta kalan tutar 4.5. maddede belirtildiği tarihte iade edilir. İş bu sözleşmenin imzası ile bu bedele ilişkin tüm iade ve tazminat haklarından ileriye dönük ve KESİN olarak feragat ettiğini beyan, kabul ve taahhüt eder.

8.2.b- Kendisine en az 1(bir) iş teklifi sunulan ÖĞRENCİ programını iptal etmek isterse 1000$ iptal ücreti öder veya ödediği ücretten 1000$ kesinti yapılarak, arta kalani tutar 4.5. Maddede belirtildiği tarihte iade edilir. Öğrenci bu bedele ilişkin tüm iade ve tazminat haklarından ileriye dönük ve KESİN olarak feragat ettiğini beyan, kabul ve taahhüt eder.

8.2.c-Vize görüşmesine giren ve vize onayı alan ÖĞRENCİ, bu aşamadan sonra yapacağı iptallerde ACENTEDEN ya da ödeme yapılan 3. kişilerden herhangi bir ücret iadesi alamayacağını ve/veya program ücretinin tamamını acentaya ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder. İş bu sözleşmenin imzası ile bu bedele ilişkin tüm iade ve tazminat haklarından ileriye dönük ve KESİN olarak feragat ettiğini beyan, kabul ve taahhüt eder.

8.2.d- ÖĞRENCİ iptalini yazılı veya sözlü bildirdiği tarihten itibaren 7 iş günü içinde iptal bedelini ödemekle yükümlüdür. Eğer DS 2019 belgesi öğrenciye teslim edilmişse öğrenci DS 2019 belgesinin orjinalini 01.06.2024 tarihine kadar ACENTEYE teslim etmek zorundadır. Orjinal DS 2019 belgesini teslim etmeyen öğrenciye iade yapılmaz.

8.3- ÖĞRENCİNİN vize randevusu alamadığı durumda program ücretinden 750$ kesinti yapılır. ÖĞRENCİ konsolosluğa ödemiş olduğu randevu ücretinin konsolosluk tarafından iade edilmediğini ve farklı bir ülkedeki konsolosluktan randevu almak istediğinde yeni bir ödeme yapması gerektiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. 4.4- ÖĞRENCİNİN vize başvurusunun ABD Konsolosluğu tarafınca reddedilmesi durumunda, DS 2019 belgesinin orjinalini 01.06.2024 tarihine kadar ACENTEYE teslim etmesi şartı ile ödediği program ücretinden;

8.4.a- Vize başvurusu yaptığı esnada ÖĞRENCİNİN genel veya son dönem not ortalamasının 3.00’ün ÜZERİNDE olması durumunda vizeden red alan ÖĞRENCİDEN, karekodlu ve ıslak imzalı transkriptini ACENTEYE sunması koşuluyla, 500$ kesinti yapılarak 8.5. Maddede belirtilen tarihte iade edilir. DS 2019 belgesinin orjinalini belirtilen tarihe kadar teslim etmeyen ÖĞRENCİYE program ücreti iadesi yapılmaz.

8.4.b-Vize başvurusu yaptığı esnada ÖĞRENCİNİN genel veya son dönem not ortalamasının 3.00’ün ALTINDA olması durumunda vizeden red alan ÖĞRENCİDEN 750$ kesinti yapılarak 8.5. Madde de belirtildiği tarihte iade edilir. DS 2019 belgesinin orjinalini belirtilen tarihe kadar teslim etmeyen ÖĞRENCİYE program ücreti iadesi yapılmaz.

8.5- Bu sözleşmede bahsi geçen tüm ücret iadeleri 1Ekim 2024 -1 Kasım 2024 tarihleri arasında gerçekleşir. ACENTE geri ödemeyi TL ya da Dolar olarak yapma hakkını saklı tutar. TL yapılacak ödemelerde, ÖĞRENCİNİN ödeme yaptığı tarihteki kur dikkate alınır.

8.6- T.C. kısmi ve genel seferberlik ilanı, sıkıyönetim, ekonomik kriz, olağanüstü hal, sel, deprem, yangın, fırtına, anormal yağış, genel salgın hastalıklar, hastalık, iç savaş, savaş, sosyal olaylar (öğrenci boykotları v.b.), Amerika'nın diğer ülkelerle arasında meydana gelen siyasi ve politik uluslararası sorunlar ve benzeri mücbir sebepler ile beklenmedik hallerde ACENTE'nin kusurundan kaynaklanmayan nedenlerle programın iptal olması, herhangi bir sebepten dolayı Amerika'ya giriş kapılarının kapanması gibi durumlar ile ABD ve/veya Türkiye resmi makamlarınca programın iptal edilmesi, vizelerin durdurulması veya sınırların kapatılmasından dolayı ÖĞRENCİNİN 30.06.2024 tarihine kadar seyahat imkanını ortadan kaldıran bir durum oluşur ise ÖĞRENCİNİN program ücretinden 500$ kesinti uygulanarak geri kalan ücret 4.5.maddede belirtildiği tarihte iade edilir. Programın iptali ve/veya vizelerin durdurulması ve/veya sınırların kapatılması gibi bir durum yok iken veya 30.06.2024 tarihine kadar olası bu durumun değişme imkanı var iken programını iptal etmek isteyen ÖĞRENCİYE 8.2. Maddede ki İptal koşulları uygulanır. ÖĞRENCİ İptal koşulları ile yapılacak kesintileri PEŞİNEN kabul etmiştir. Sözleşmenin imzalandığı tarihte devam eden COVID-19 Pandemisi de bu maddeye dahildir. 30.06.2024 tarihinden önce kendi isteği ile programını iptal etmiş, vize reddi almış veya vize randevusu alamamış ÖĞRENCİYE 8.2'nin tüm maddeleri, 8.3 ve 8.4’ün tüm maddelerinde belirtilen iptal politikaları uygulanır.

8.7.- ÖĞRENCİNİN ACENTEYE, ABD Konsolosluğuna ya da SPONSORA sahte evrak, belge, bilgi sunması ve bunun tespit edilmesi durumunda ACENTE ÖĞRENCİYE herhangi bir geri ödeme yapmaz. Ayrıca ACENTE böyle bir durumda her türlü hukuksal hakkını saklı tutar.

8.8- İşbu sözleşme hükümleri çerçevesinde ACENTE, ÖĞRENCİNİN kendisine vermiş olduğu bilgilerin yanlış/yalan olduğunun tespit edilmesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. ÖĞRENCİ böyle bir fesih halinde ACENTE tarafından fesih tarihine kadar yapılan masrafları hiçbir şekilde talep edemez.

8.9- İşbu sözleşmeye adı geçen öğrenci için devamında belirtilen özel madde uygulanabilecektir.

8.10- ÖĞRENCİ programı bittikten sonra, vize bitiş tarihini takip eden 30 günlük seyahat süresini aşmadan ülkeye döneceğini peşinen kabul, beyan ve taahüt eder. Aksi durumda ACENTE her türlü hukuksal hakkını saklı tutar

7. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR

Amacımız, Edex tarafından Kişisel Verilerin Korunması Kanunu‘na uygun olarak yürütülen kişisel veri işleme faaliyetleri ve kişisel verilerin korunmasına yönelik olarak benimsenen ilkeler konusunda açıklamalarda bulunulması ve bu kapsamda öğrenci adayları, acenteler, okullar, üniversite ve eğitim kurumları, sigorta ve uçak bileti şirketleri, işbirliği içinde olduğumuz kurum ve çalışanları, müşteriler ve hak sahibi üçüncü kişiler başta olmak üzere kişisel verileri şirketimiz tarafından işlenen kişilerin bilgilendirilerek şeffaflığın sağlanmasıdır.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili kanun uyarınca kişisel verileri tarafımızca işlenen kişiler kendileri ile ilgili olarak Edex tarafından işlenen bilgiler hakkında bilgi talep edebilir, bu bilgilerin ne amaçla toplandığı, ne şekilde kullanıldığı ve yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenebilir, bu bilgilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde düzeltilmesini veya güncellenmesini isteyebilir ve işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmış olması halinde aktarım yapılan üçüncü kişilere yapılacak bildirimleri de kapsayacak şekilde silinmesini talep edebilir.

Edex kişisel verileri ve özel nitelikli kişisel verileri işleme faaliyetlerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun sırasıyla 5. ve 6. maddelerinde ortaya konulan veri işleme şartlarına uygun olarak yürütmektedir.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kişisel veri sahiplerine kendisiyle ilgili kişisel veriler hakkında bilgilendirilme, bu verilere erişme, amaçları doğrultusunda kullanılıp kullanılmadığını öğrenme ve bunların düzeltilmesini veya silinmesini talep etme gibi birtakım taleplerde bulunma hakkı tanımıştır. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu 13’üncü maddesinin birinci fıkrası uyarınca; veri sorumlusu olan Edex, bu haklara ilişkin olarak yapılacak başvuruların yazılı olarak belirlenen yöntemlerle iletilmesi gerekmektedir.

- Başvuru sahibinin şahsen başvurusu ile “yazılı” olarak Edex’e yapılacak başvurular

- Başvuru sahibinin imzalı dilekçesi ile Cihannüma Mahallesi Barbaros Bulvarı No 45 Daire 1 Beşiktaş/STANBUL adresine gönderilecek başvurular ile tarafımıza iletilebilecektir.

Şirketimiz, ilgili veri sahibinden ilave bilgi talep edebilir ve kişisel veri sahibinin başvurusunda yer alan hususları netleştirmek adına, kişisel veri sahibine başvurusu ile ilgili sorular yöneltebilir.

Kişisel Verilerin Aktarıldığı Üçüncü Kişiler ve Aktarım Amaçları

Kişisel veri aktarımlarında uygulanacak usul ve esaslar 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 8. ve 9. maddelerinde düzenlenmiştir. Edex ‘in sunmuş olduğu hizmetlerin yerine getirilmesi amacıyla, kişisel veriler kanun hükümleri çerçevesinde işlenmekte, uçak bileti, eğitim ve seyahat sağlık sigortası gibi hizmet aldığı üçüncü kişiler ve şirketler, öğrencilerin talepleri doğrultusunda başvuru yapılan okullar, online okul başvuru platformları, ülkelerin vize başvuru platformları ve onların iş ortakları, iş ortaklarımız ve diğer üçüncü kişilerle paylaşılabilmektedir. Kişisel verilerin, KVK Kanunu’nda belirtilen istisna haller hariç olmak üzere kişisel veri sahibinin açık rızası olmaksızın aktarılması mümkün değildir. Kişisel verilerin üçüncü kişilere aktarımına ilişkin detaylar “Veri Aktarımı ve Paylaşımı Prosedüründe” yer almaktadır.

Kişisel Verilerin Yurt İçinde Aktarımı

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 8. maddesine uygun olarak, kişisel verilerin yurt içinde aktarımı işbu Politika’nın “Kişisel Verilerin İşlenme Şartları” başlıklı 6.1. bölümünde belirtilen koşullardan birinin sağlanmış olması kaydıyla mümkündür. Kişisel verilerin yurt içinde aktarımına ilişkin detaylar “Veri Aktarımı ve Paylaşımı Prosedüründe yer almaktadır.

Kişisel Verilerin Yurt Dışına Aktarımı

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 9. maddesine uygun olarak, kişisel verilerin yurt dışına aktarılması halinde, yurt içi aktarımlarına ilişkin koşulların sağlanmış olmasının yanı şıra aşağıdaki hususlardan birinin varlığı aranmaktadır:

- Aktarım yapılacak ülkenin KVK Kurulu tarafından ilan edilen yeterli korumaya sahip ülkeler arasında sayılması

- Aktarım yapılacak ülkede yeterli korumanın bulunmaması halinde, Türkiye’deki ve ilgili yabancı ülkedeki veri sorumlularının yeterli bir korumayı yazılı olarak taahhüt etmeleri ve KVK Kurulu’nun buna yönelik izninin bulunması Kişisel verilerin yurt dışına aktarımına ilişkin detaylar “Veri Aktarımı ve Paylaşımı Prosedürü”nde yer almaktadır.

Kişisel Veriler ve İnternet Sitemiz

Edex’e ait internet sitesini ziyaret eden kişilerin site içerisindeki internet hareketleri, kendilerine özelleştirilmiş içerikler gösterilebilmesi ve çevrimiçi reklamcılık faaliyetlerinde bulunulabilmesi için (teknik vasıtalar ile örneğin cookie) kaydedilmektedir. Şirketimizin bu faaliyetleri ile ilgili detaylı açıklamalar internet sitemizde Gizlilik Politikaları metinleri içerisinde yer almaktadır.

Kişisel Veriler ve Ofislerimiz

Tüm şirket ofislerimizi ziyaret eden misafirlerimizin giriş çıkışlarının takibine yönelik kişisel veri işleme faaliyeti gerçekleştirilmektedir. Ofislerimizde bulunan güvenlik kamerası ile gelen kişilerin görüntü verileri ve ad soyad bilgileri ayrıca giriş çıkışlarının takibinin yapılması amacıyla işlenmekte ve ilgili kişisel veriler fiziki ve elektronik ortamda kayıt sistemine kaydedilmektedir.

10. CAYMA HAKKI

10.1. Öğrenci, 15 (onbeş) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Sözleşme’den cayma hakkına sahiptir.

10.2. Cayma hakkı süresi, Hizmet için Sözleşme’nin kurulduğu gün başlar. Ancak Öğrenci, Sözleşme’nin kurulmasından hizmetin başlamasına kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

10.3. Acente;

a) Hizmet’in ifasından önce Öğrenci’nın cayma hakkını kullanması durumunda cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren,

b) Öğrenci’nin siparişinin yasal süre içerisinde teslim edilememesi nedeniyle Sözleşme’yi fesih hakkını kullanması durumunda fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 15 (onbeş) gün içinde, tahsil ettiği Sözleşme konusu bedeli ile teslimat masraflarının Öğrenci’ye iadesinden sorumludur.

10.4. Cayma hakkı bildiriminin ve Sözleşme’ye ilişkin diğer bildirimlerin mevzuata uygun ve süresi içerisinde belirtilen Acente’ya ait iletişim kanallarından yapılması şarttır. Cayma bildiriminin yapılacağı iletişim kanallarına …………………………… ulaşılabilmektedir.

10.9.  Öğrenci cayma hakkını işbu maddede belirtilen süre ve usuller dahilinde kullanacak olup aksi halde cayma hakkını kaybedecektir.

11. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER

Öğrenci aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

a) Cayma süresi sona ermiş olması,

b) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, Öğrenci’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler,

cayma hakkı kullanılamayacaktır.

10. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

10.1Sözleşme’nin uygulanmasında, Eskişehir Mahkemeleri yetkilidir.